cvingambia.reismee.nl

Van de sneeuw in Zinal naar de zon in Gambia (met als tussenstop: examens in de regen)

Het is ongelooflijk maar waar! Donderdag vertrekken we (= Katrien, Veerle en Cara)! Het is eventjes erg druk.... Denk maar aan het maken van DE koffers. Er komt heel wat denkwerk en gepuzzel aan te pas. Ook administratief willen we in orde zijn, dus nemen we kopies van alle belangrijke documenten, contacteren we de ambassades...

Het moeilijkste is natuurlijk afscheid nemen... Sommige mensen willen we blijven knuffelen maar langs andere kant willen we ook heel graag vertrekken. We krijgen nog steeds een goed gevoel als we bedenken dat we deze kans hebben gekregen...

We zullen waarschijnlijk enkele dagen niets van ons laten horen omdat we nog niet zeker zijn of we al internet zullen hebben. Maar we beloven een fantastisch verslag over onze aankomst!

Lieve groeten (en we zullen jullie allemaal missen)

Veerle en Cara

Reacties

Reacties

Ine Vanthuyne

Jullie zullen schitteren onder de gambiaanse zon! (of gewoon reflecteren ;)
Een goede vlucht! En doe dat goed hé daar!! (Al twijfelt daar geen kat meer aan!)

X

Lieve

Dag Veerle en co.
is het nu wat druk, trek het jullie niet aan, ik lees hier juist in een boek over leven en reizen in Gambia:' Word niet kwaad als het anders of langzamer gaat dan je verwachtte, stel je levenstempo en de verwachtingen over hetgeen je zal overkomen regelmatig bij. En vooral als u haast heeft, ga dan niet naar Gambia".
Het allerbeste en tot eind maart.

Birgit

Lieve vrienden!

Op facebook staat alweer een (uhum.) prachtige foto van net bij jullie vertrek! Leuk dat ik jullie kon mee uitzwaaien.
@Cara; ik heb een heleboel gedaan met je oudjes nog! Ze zijn nog naar de Ikea geweest (en ja, ik werd getrakteerd op zweedse balletjes, soep , een taartje, en alsof ik nadien nog honger had, kreeg ik nog een ijsje ook! ) Nu ben je wel jaloers hé? :). Nevermind, na drie maand rijst en kip eten neem ik je wel eens mee naar de Ikea :-).

Doe het goed daar!


x

Boontje

Dag allerliefste Cara en Veerle
Het idee dat jullie zo ver van hier verwijderd zijn, in een wereld zo warm van cultuur, geeft me een beetje een broos gevoel. Ik hoop dat jullie goed zijn aangkomen en dat jullie al kunnen proeven hebt van al het prachtigs dat Afrika te bieden heeft.
Ik zal nu eerst genieten van alles wat een stage te bieden heeft: een hoop werk ;)

Liefs
Boone

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!