cvingambia.reismee.nl

Nog 1 maand

Vandaag, 26 december, tweede Kerstdag, komt ons avontuur steeds dichterbij. Binnen exact 1 maand vliegen we naar Banjul, de luchthaven in Gambia. Het vliegtuig neemt dan drie van de vijf stagiaires mee naar Afrika, namelijk Cara, Katrien en Veerle.

Onze vlucht vertrekt om kwart over elf in Zaventem. We moeten ten laatste ingecheckt zijn om 10 uur, maar een goeie drie uur op voorhand aanwezig zijn is aangewezen. Dat wil dus zeggen dat we 's morgens rond 6.30 uur moeten vertrekken met de trein of de auto.

Als alles goed verloopt komen we om 16.25 uur aan in Banjul. Daar zal Jo, een van de leden van het project, ons opwachten met een grote gehuurde auto. Hij vertrekt 24 of 25 januari naar Gambia zodat hij al aanwezig is wanneer wij onze eerste stappen op het onbekende werelddeel zetten. We zullen dus sowieso iemand hebben om op terug te vallen zodat we goed uit de startblokken kunnen schieten. En je weet goed begonnen is half gewonnen.

Vanaf nu beginnen de vragen te komen: wat moet er eigenlijk allemaal in die twee valiezen? Wat doen we mee en wat niet?

Gelukkig kregen we van het reisbureau ook een blad met ‘Niets vergeten?'. Een checklist met materiaal kan altijd goed van pas komen.

We kijken er allemaal heel erg naar uit, alles wordt spannender en spannender.
Het komt ook steeds dichter!

Nog 1 maand!

Nog 31 dagen!

Nog 744 uren!

Nog 44 640 minuten!

Nog 2 678 400 seconden!

Lien

Succes daar!
In ieder geval, hier zullen we je missen!

birgit

Paniek!

Het komt steeds dichterbij!

Voor jou sta ik eens extra vroeg op mijn lieve vriendin, en kom ik je uitzwaaien op de luchthaven (jawel, met een doosje cleenex mee! )